П`ятниця, 26.04.2024
Віртуальний методичний кабінет
МПЛБ та СП
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Методичний супровід [23]
Педагогічна майстерня [8]
Виховний простір [8]
Психологічна скарбничка [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичний супровід

Робота методичної служби навчального закладу з виявлення, підтримки та розвитку індивідуальних здібностей та нахилів учнів.
[ Викачати з сервера (814.0 Kb) ] 28.10.2015, 12:38

Сучасний  етап  розвитку  суспільства  ставить  перед  ПТНЗ  та  педагогами  нові  вимоги  та  виховні завдання,  серед  яких  першорядне  значення  надається  всебічному  розвитку  індивідуальності  дитини  як особистості  та  найвищої  цінності  суспільства  на  основі  виявлення  її  задатків,  здібностей,  обдарувань  і талантів. ПТНЗ  має готувати конкурентоспроможного робітника, здатного ефективно розв'язувати життєві проблеми, діяти у нестандартних ситуаціях, самостійно мислити і приймати рішення.

Сучасні пріоритетні цінності освіти зумовлюють перегляд підходів до формування її змісту, суттєво впливають на склад і структуру. Йдеться, зокрема, про утвердження учня як вищої цінності і мети освітнього процесу. Тому зараз повинна акцентуватися увага на формування людини як особистості, вільної у переконаннях і вчинках, духовно багатої, інтелектуальної, самостійної, творчої, гармонійно розвиненої. Цей орієнтир визначає особливості навчально-виробничого процесу закладу, який повинен бути особистісно орієнтованим.

Один із аспектів особистісно орієнтованого навчання — ство­рення умов для реалізації кож­ним вихованцем власної освіт­ньої траєкторії, зумовленої його природними можливостями, за­питами, інтересами, задатками і здібностями.

У таких умовах актуалізується необхідність подолання традицій­ної суперечності навчання — між вимогами держави щодо професійної підготовки та потре­бами й інтересами особистості. Адже нинішня система освіти по­винна розв’язувати завдання, які не зовсім сумісні, навіть до деякої міри суперечливі. З одного боку, повинен бути забезпечений до­статньо високий освітній рівень випускника ПТНЗ, а з іншого — покладений в основу сучасної ідеології прин­цип гуманізму, який передбачає задово­лення освітніх інтересів, потреб особистості, що не завжди спів­падають з означеними вимогами. А тому забезпечення гармонізації особистісних і загальнодержавних освітніх інтересів вимагає принци­пово нових підходів як до визна­чення загальної структури змісту професійно-технічної освіти, так і до організа­ції навчально-виробничого процесу.

Повний зміст матеріалу ви можете викачати з сервера.

Категорія: Методичний супровід | Додав: cheryl
Переглядів: 271 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz