Школа молодого майстра виробничого навчання
Мета роботи Школи молодого майстра виробничого навчання:
- надати молодим майстрам виробничого навчання методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий педпрацівник, залучити молодих спеціалістів до інноваційної роботи, підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно працювати.
Завдання:
- допомогти молодому майстру у його професійному становленні, розв’язанні конкретних проблем методики проведення виробничого навчання;
- сприяти ознайомленню із сучасними методами і технологіями навчання і виховання, передовим педагогічним досвідом і на цій основі – виробленню власного педагогічного стилю роботи.
Напрямки роботи:
- ознайомлення з особливостями роботи з навчальною документацією;
- формування вмінь застосовувати теоретичні знання у конкретній практичній діяльності;
- набуття молодими майстрами практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи;
- вивчення молодими майстрами перспективного педагогічного досвіду;
- ознайомлення та впровадження сучасних методів і принципів виробничого навчання і виховання учнів, форм організації навчальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання, нових педагогічних технологій;
- ознайомлення із порядком організації виробничої практики, підготовки учнів до ПА та ДКА, порядком працевлаштування учнів;
- організації індивідуальної роботи з учнями.
|
||||
|
||||
ПЛАН
роботи Школи молодого майстра виробничого навчання
1-ий рік навчання
Формування особистості педагога – основа розвитку сучасної професійної освіти
Мета: надання допомоги у розв’язанні першочергових проблем щодо методики викладання, планування своєї практичної діяльності, організації роботи з документацією, сприяння професійному становленню молодого педагога, формування потреби у безперервному навчанні.
Завдання:
- удосконалення процесу формування основних професійних якостей;
- вироблення власного стилю роботи;
- виховання потреби в безперервній самоосвіті;
- розвиток фахової майстерності.
№ заняття |
Назва модуля (к-ть годин) |
Тематика заняття |
Зміст роботи |
Форми і методи проведення |
Термін |
|
Організація роботи Школи молодого майстра в/н (2 год) |
Організаційне заняття |
|
Колективна форма: бесіда, консультація, анкетування |
Серпень |
|
Загальні засади організації навчально-виробничого процесу (2 год) |
Правильна організація – запорука успіху навчально-виробничого процесу |
Практикум. Опанування навичок ведення навчальної документації. Індивідуальні плани роботи майстра в/н |
Колективна форма: круглий стіл, практична робота
|
Вересень |
|
Загальні засади організації навчально-виробничого процесу (2 год) |
Урок вчора сьогодні, завтра |
Практикум. Складання конспектів уроку відповідно до типу уроку |
Колективно-групова форма – інтерактивна бесіда складання таблиці, пам’ятки |
Жовтень |
|
Основи педагогічної майстерності (2 год) |
Оволодіння педагогічною технологією – перший крок до професійної компетентності майстра в/н |
Практикум. Як зробити групу керованою? |
Колективна форма: лекція з елементами бесіди |
Листопад |
|
Основи педагогічної майстерності (2 год) |
Педагогічна творчість як першооснова формування педагогічної майстерності молодого фахівця |
Практикум. Створення моделі творчого педагога |
Колективна форма: навчальний семінар |
Грудень |
|
Методика виховної роботи (2 год) |
Роль керівника групи в організації виховної роботи і формуванні учнівського колективу |
|
Колективна форма: навчальний семінар (лекція, практична робота) |
Січень |
|
Ефективний сучасний урок. Шляхи досягнення (2 год) |
Письмове інструктува-ння як засіб управління процесом навчання |
Практикум. Створення інструкційно-технологічної картки. |
Колективна форма: консультація, рекомендації
|
Лютий |
|
Основи педагогічної майстерності (2 год) |
Педагогічна техніка як складова навчальної технології |
|
Колективна форма: лекція з елементами інтеракції |
Березень |
|
Психологічні основи становлення молодого педагога (2 год) |
Розвиток професійної компетентності педагога. Професіона-лізм |
|
Колективна форма: методичний діалог, дискусія |
Квітень |
|
Ефективний сучасний урок. Шляхи досягнення. (2 год) |
Наш бренд – молодість і талант |
|
Колективна форма: творчий звіт, панорама педагогічних знахідок, експрес інтерв’ю |
Травень |
В розділі "Консультаційний пункт" в категоріях "Поради молодому викладачу", "Поради молодому майстру виробничого навчання" розміщені пам'ятки, рекомендації, поради на допомогу молодому фахівцю.