Вівторок, 19.03.2024
Віртуальний методичний кабінет
МПЛБ та СП
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа молодого майстра виробничого навчання

Мета роботи Школи молодого майстра виробничого навчання:

  • надати молодим майстрам виробничого навчання методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий педпрацівник, залучити молодих спеціалістів до інноваційної роботи, підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно працювати.

Завдання:

  • допомогти молодому майстру у його професійному становленні, розв’язанні конкретних проблем методики проведення виробничого навчання;
  • сприяти ознайомленню із сучасними методами і технологіями навчання і виховання, передовим педагогічним досвідом і на цій основі – виробленню власного педагогічного стилю роботи.

Напрямки роботи:

  • ознайомлення з особливостями роботи з навчальною документацією;
  • формування вмінь застосовувати теоретичні знання у конкретній практичній діяльності;
  • набуття молодими майстрами практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи;
  • вивчення молодими майстрами перспективного педагогічного досвіду;
  • ознайомлення та впровадження сучасних  методів і принципів виробничого навчання і виховання учнів, форм організації навчальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання, нових педагогічних технологій;
  • ознайомлення із порядком організації виробничої практики, підготовки учнів до ПА та ДКА, порядком працевлаштування учнів;
  • організації індивідуальної роботи з учнями.

 

       
   

«Затверджую»

Директор МПЛБ та СП

 О.В. Машков

 

«Погоджено»

На засіданні методичної  ради МПЛБ та СП

Протокол №від 02.09.2015

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

роботи Школи молодого майстра виробничого навчання

1-ий рік навчання

 

Формування особистості педагога – основа розвитку сучасної професійної освіти

 

Мета: надання допомоги у розв’язанні першочергових проблем щодо методики викладання, планування своєї практичної діяльності, організації роботи з документацією, сприяння професійному становленню молодого педагога, формування потреби у безперервному навчанні.

Завдання:

  • удосконалення процесу формування основних професійних якостей;
  • вироблення власного стилю роботи;
  • виховання потреби в безперервній самоосвіті;
  • розвиток фахової майстерності.

 

№ заняття

Назва модуля

 (к-ть годин)

Тематика заняття

Зміст роботи

Форми і методи проведення

Термін

  1.  

Організація роботи Школи молодого майстра в/н (2 год)

Організаційне заняття

  1. Знайомство з молодим педагогом. Час спілкування «Розповідь про себе».
  2. Планування роботи майстра в/н й організація робочого часу.
  3. Анкетування молодих спеціалістів з метою виявлення труднощів проблем в організації роботи

Колективна форма: бесіда,

консультація,

анкетування

Серпень

  1.  

Загальні засади організації навчально-виробничого процесу (2 год)

Правильна організація – запорука успіху навчально-виробничого процесу

  1. Організація навчально-виробничого процесу в ліцеї;
  2. Знайомство з чинними нормативними документами, держстандартами ПТО, навчальними планами, робочими планами, програмами, підручниками, методичками, рекомендаціями.
  3. Вимоги до ведення ліцейної документації;

Практикум. Опанування навичок ведення навчальної документації. Індивідуальні плани роботи майстра в/н

Колективна форма:

круглий стіл, практична робота

 

 

 

 

Вересень

  1.  

Загальні засади організації навчально-виробничого процесу (2 год)

Урок вчора сьогодні, завтра

  1. Типи уроків в/н;
  2. Форми і методи навчання;
  3. Основні вимоги до поурочного планування;

Практикум. Складання конспектів уроку відповідно до типу уроку

Колективно-групова форма – інтерактивна бесіда

складання таблиці, пам’ятки

Жовтень

  1.  

Основи педагогічної майстерності (2 год)

Оволодіння педагогічною технологією – перший крок до професійної компетентності майстра в/н

  1. Перші кроки до оволодіння педагогічною технологією;
  2. Огляд методичних новинок з теми заняття і презентація передплатних періодичних видань, які сприятимуть самостійній діяльності;

Практикум. Як зробити групу керованою?

Колективна форма: лекція з елементами бесіди

Листопад

  1.  

Основи педагогічної майстерності (2 год)

Педагогічна творчість як першооснова формування педагогічної майстерності молодого фахівця

  1. Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності:
  • поняття творчості в педагогічній діяльності;
  • умови розвитку творчості майстра-початківця;
  • як розвивати в собі творчі здібності;
  • створення портрету творчого майстра.
  1. Запрошуємо в творчу лабораторію майстрів педагогічної ниви.

Практикум. Створення моделі творчого педагога

Колективна форма: навчальний семінар

Грудень 

  1.  

Методика виховної роботи (2 год)

Роль керівника групи в організації виховної роботи і формуванні учнівського колективу

  1. Робота керівника групи по формуванню учнівського колективу.
  2. Основні завдання і напрями виховної роботи
  3. Класна година – одна із найважливіших форм організації виховної роботи з учнями.
  4. Психолого-педагогічна характеристика навчальної групи.

Колективна форма:

навчальний семінар

(лекція, практична робота)

Січень   

  1.  

Ефективний сучасний урок. Шляхи досягнення (2 год)

Письмове інструктува-ння як засіб управління процесом навчання

  1. Навчально-технічна документація;
  2. Методика розробки інструкційно-технологічних карт;

Практикум. Створення інструкційно-технологічної картки.

Колективна форма: консультація, рекомендації

 

Лютий

  1.  

Основи педагогічної майстерності  (2 год)

Педагогічна техніка як складова навчальної технології

  1. Володіння основами педагогічної техніки – необхідна умова озброєння технологією;
  2. Відвідування уроку в/н з подальшим аналізом;
  3. Практикум уроку виробничого навчання з програмуванням прийомів педагогічної техніки, яка застосовується з метою підвищення інтересу до навчального заняття.

Колективна форма: лекція з елементами інтеракції

Березень 

  1.  

Психологічні основи становлення молодого педагога (2 год)

Розвиток професійної компетентності педагога.  Професіона-лізм

  1. Професійна компетентність і професіоналізм педагога, психологічний підхід;
  2. Професійні стилі та сфери професійної адаптації (дезадаптація);
  3. Практикум. Основні ознаки псевдопрофесіоналізму, як уникнути його?

Колективна форма: методичний діалог, дискусія

Квітень 

  1.  

Ефективний сучасний урок. Шляхи досягнення. (2 год)

Наш бренд – молодість і талант

  1. Творчий портрет молодого майстра  виробничого навчання. Презентація майстра адміністрацією ліцею або наставником.
  2. Експрес інтерв’ю з учнями та колегами молодого фахівця.
  3. Виставка дидактичних матеріалів та методичних надбань молодих майстрів виробничого навчання «Крок до майстерності»

Колективна форма: творчий звіт, панорама педагогічних знахідок, експрес інтерв’ю

Травень 

 

 

В розділі "Консультаційний пункт" в категоріях "Поради молодому викладачу", "Поради молодому майстру виробничого навчання" розміщені пам'ятки, рекомендації, поради на допомогу  молодому фахівцю.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz