На сучасному етапі завданням виховання є створення таких умов, за яких може розвинутись людина, що добре знає себе, вміє використовувати власний потенціал, створювати ситуації успіху і професійного зростання, розробляти й реалізовувати власний життєвий сценарій. За таких умов педагог має бути готовий до інноваційної діяльності.
Сучасний період розвитку суспільства в нашій незалежній державі Україна відкриває широкі можливості для оновлення змісту освіти, що дає змогу формувати духовно багате покоління людей. Це обумовлює новий підхід до виховання учнівської молоді. Виникла соціальна потреба у формуванні творчої особистості майбутнього спеціаліста, який би зміг розв’язувати як щоденні, так і масштабні завдання, що забезпечують не просто виживання, а прогрес нації.
Кожен з напрямків виховної роботи спрямований на досягнення мети, розв’язання конкретних завдань i передбачає використання вiдповiдних форм та методів роботи. Незмінна єдність, взаємодоповнюваність усіх видів виховання є важливою умовою результативності виховної роботи в цілому. Зміст виховної роботи в ліцеї визначається, виходячи з її пріоритетів, зокрема:
- забезпечення пріоритету розвитку людини в соціумі;
- виховання людини з інноваційним типом мислення;
- виховання свідомих громадян і патріотів рідної землі;
- сприяння становленню і творчому розвитку особистості, її фізичного і морального здоров’я.
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ (Витяг з річного плану ліцею)