Субота, 28.03.2020
Віртуальний методичний кабінет
МПЛБ та СП
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Методичний супровід [23]
Педагогічна майстерня [8]
Виховний простір [8]
Психологічна скарбничка [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Педагогічна майстерня

Прикладна спрямованість курсу математики як засіб формування ключових компетентностей учнів
[ Викачати з сервера (1.21 Mb) ] 25.02.2015, 10:26

Зміст освіти є актуальною проблемою протягом всієї історії розвитку людства. Сьогодні ця проблема з'явилась на новому рівні. У зв'язку зі вступом України в новий освітній простір істотно змінились вимоги до випускників навчальних закладів. На перший план висувається не інформованість учня, яка втрачає вагу за відсутності прикладного характеру, а вміння розв'язувати життєві проблеми. Пріоритетами державної політики розвитку освіти є особистісна орієнтація, формування національних загальнолюдських цінностей, створення умов для формування життєвих компетентностей учнів.

Формування компетентності учнів – найактуальніша проблема сучасної освіти.  Математична освіта покликана зробити вагомий внесок у формування ключових компетентностей учнів як загальних цінностей, що базуються на знаннях, досвіді, здібностях, набутих завдяки навчанню. В зв’язку з цим  на початку року я визначила свою методичну тему «Формування в учнів бажання та вміння вчитися на уроках математики» .  Зважаючи на те, що сучасні діти не дуже охоче навчаються, я вважаю, що дана тема дуже актуальна.

Математична компетентність є однією з головних компетентностей, оволодіння якою дозволяє вирішувати різні проблеми в повсякденному, професійному, соціальному та особистому житті.  Щоб підготувати учнів до життя, суспільно-корисної праці, викладачі повинні особливу увагу звертати на ті питання програми, з якими можуть зустрічатися їх вихованці в житті.

Кожному учневі доведеться в майбутньому не раз лічити, вимірювати, обчислювати площі, об’єми тощо. Тому викладач повинен навчити учнів робити все це впевнено і швидко.

Іноді можна почути, що матема­тика складна, суха і нецікава на­ука. Людей, які люблять матема­тику, це вражає й ображає. Мате­матика сувора, але красива й гли­бока, як чиста криниця. А за­вдання викладача полягає в то­му, щоб розкривати перед учня­ми її емоційний бік, чуйну і врод­ливу стать.

Серед напрямів, що можуть суттєво вплинути на підвищення в учнів зацікавленості у вивченні математики та поліпшення рівня їх загальноосвітньої математичної освіти, є посилення практичної і прикладної спрямованості курсу математики.

Одним із дієвих та ефективних засобів реалізації прикладної спрямованості курсу математики є використання в навчальному процесі прикладних задач.

Даний збірник містить задачі з математики прикладного характеру, за допомогою яких розкриваються можливості реалізації зв’язку математичної та професійної підготовки учнів. 

Повну версію розробки можна завантажити з сервера

Категорія: Педагогічна майстерня | Додав: cheryl
Переглядів: 392 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz