Творчість – природна потреба людини. Як же навчити літератури так, щоб зберегти в дитині творче начало і розвинути його?
Зрозуміло, що значною мірою це залежить від викладача. По-перше, він сам повинен бути творчим, мати власну думку, постійно підвищувати свою ерудицію, інтелект, а по-друге, осмислювати літературу з позицій загальнолюдського, вічного, нетлінного. Такий словесник зуміє дібрати методи, прийоми й форми роботи, які розвивали б творче мислення учнів, допомагали їм збагнути неповторність твору, цінність його для нас і нащадків.
Упродовж багатьох років працюю над формуванням творчої компетентності на уроках української мови та літератури. Вважаю, що в кожній дитині природно закладений певний творчий потенціал. Виявити здібності, розвинути їх якомога повніше – таке завдання ставлю перед собою. Надзвичайно важливо навчити дитину бачити прекрасне, тонко сприймати навколишній світ, правильно й образно висловлювати думки.
|