Неділя, 22.12.2024
Віртуальний методичний кабінет
МПЛБ та СП
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Скарбничка класного керівника [12]
Соціально-педагогічна служба [12]
Педагогічна майстерність [2]
Методичні рекомендації [9]
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методичні рекомендації

На допомогу класному керівнику

Основні функції класного керівника

Організаторські:

  • планування і координація всієї виховної роботи з групою;
  • надання допомоги учнівської організації групи;
  • встановлення зв’язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю; забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
  • ведення документації в групі;
  • сприяння розвитку самоврядування  в колективі.

Аналітико-узагальнюючі:

  • сприяння всебічному розвитку учнів   на основі вивчення і      врахування  їхніх індивідуально-психологічних особливостей.

Координаційно-інформаційні:

  • забезпечення узгодженості роботи учнівського, педагогічного, батьківського колективів.

Психогігієнічні:

  • встановлення довірливих стосунків із вихованцями, зняття психологічного напруження в учнівському колективі.

Стимулюючо-гальмівні:

  • активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямування.

Класний керівник повинен:

З н а т и:

  • Конвенцію про права дитини (1993);
  • дитячу,  вікову педагогіку, соціальну психологію;
  • шкільну гігієну;
  • педагогічну етику;
  • теорію і методику виховної роботи;
  • основи  трудового законодавства;
  • сучасні концепції,
  • нормативно-правову базу

У м і т и :

  •  Спілкуватися з дітьми заохочуючи їхню активність,  відповідальність, подаючи власний приклад активності та відповідальності.
  •  Усвідомлювати та формулювати  свої виховні цілі.
  •  Складати плани виховної роботи в групі.
  •  Організовувати класну  діяльність, взаємодію вихованців, проводити виховний захід, бесіду, диспут, екскурсію, похід, класний вечір абощо.
  •  Аналізувати результати своєї діяльності.
  •  Організовувати і проводити батьківські збори.
  •  Користуватися психодіагностичними тестами, анкетами, запитальниками і коректно використовувати їх у виховній роботі.

Примітка:  усі вищезгадані знання та вміння є предметом     вивчення на семінарах МК керівників груп ліцею.

 

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: cheryl (08.10.2015)
Переглядів: 291 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz