Субота, 28.03.2020
Віртуальний методичний кабінет
МПЛБ та СП
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Скарбничка класного керівника [12]
Соціально-педагогічна служба [12]
Педагогічна майстерність [2]
Методичні рекомендації [9]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методичні рекомендації

Робота з учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги

Робота з учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги

1.    Виявлення учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (девіантна поведінка, опір виховним діям) та складання розгорнутих списків учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, а також поновлення списків  неблагополучних сімей.

2.    Обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки, складання актів.

3.    Ведення систематичного  обліку роботи з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги.

4.    Вивчення рівня розвитку класного колективу, стану успішності та дисципліни.

5.    Вивчення з дітьми прав дитини ("Конвенція ООН про права дитини”, Укази Президента, програми "Діти України”) та відповідальності неповнолітніх за скоєні правопорушення.

6.    Вивчення взаємовідносин  учнів  у колективі, в мікро колективі, між групові зв’язки.

7.    Вивчення морально-психологічного клімату в групі.

8.    Вивчення індивідуальних психологічних якостей учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (тестування, анкетування).

9.    Виявлення причин, що привели до девіантної поведінки (індивідуальні бесіди. анкетування).

10. Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної принциповості в оцінюванні знань, умінь і навичок учнів.

11. Складання психолого-педагогічної характеристики учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги.

12. Години спілкування з учнями "Морально-психологічний клімат у групі та шляхи його оздоровлення”, "Наші взаємини та їх вплив на успішність і поведінку учнів”.

13. Засідання  штабу профілактики.

14. Залучення  дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги до занять у гуртках і секціях, до суспільно-корисної праці.

15. Здійснення позаурочної роботи (диспути, вікторини, літературні і тематичні вечори, дискусії) спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей  та рис загальнолюдської моралі.

16. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, з їх батьками.

17. Організація і проведення індивідуальної роботи (додаткові заняття та допомога (учнівська і педагогічна) з невстигаючими дітьми.

18. Проведення в групах  бесід та лекцій робітниками правоохоронних органів.

19. Проведення батьківських лекторіїв на теми, пов’язані з профілактикою правопорушень та зміцненням дисципліни серед учнів, зустрічей з робітниками прокуратури, наркологічного центру.

20. Засідання методичної комісії керівників груп з питань профілактики правопорушень та роботи з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги.

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: cheryl (08.10.2015)
Переглядів: 516 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz