ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТИПУ І СТРУКТУРИ УРОКУ
(Методичні рекомендації)
У даних методичних рекомендаціях значне місце відводиться класифікації уроків залежно від дидактичної мети. Звертається увага на взаємозв’язок типу уроку й властивій тільки йому структурі, яку створює набір конкретних елементів.
Класифікація уроків за основною освітньою метою – це найбільш правильний підхід. Насамперед тому, що будь-який різновид уроків детермінується триєдиною навчальною метою. Вона диктує зміст навчального матеріалу, методи навчання й форми організації пізнавальної діяльності, вона ж безпосередньо впливає на структуру уроку й логіку його побудови.
Зміщення акцентів у навчальних програмах зумовлює потребу творчо використовувати різні типи уроків, моделювати навчальний процес, структурувати зміст і форми, які б викликали інтерес в учнів, сприяли їх оптимальному розвитку й вихованню.
Методичні рекомендації слугуватимуть педагогам-практикам.
|