Пам'ятка
З чого починається урок
Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.
1. На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Учні не мають боятися припустити помилки.
2. Давайте учням можливість максимально виявити свою ініціативу.
3. Творче ставлення до роботи й навчання - запорука ефективного уроку.
4. Не дозволяйте учням не вірити у свої сили.
5. Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру, учні запам'ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
6. Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
7. Найкращий той діалог, у процесі якого учні відгукуються не на слово, а на думки.
8. Добрій пам'яті передує пильна увага.
9. Думки учня набагато продуктивніші за думки викладача.
10. Чогось навчитись можна тільки практикою.
11. Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економічніше і ефективніше.
12. Якщо учень дивується - він починає мислити. Нові ідеї - продукт творчої уяви.
13. Зацікавленість - найсильніша мотивація для навчання.
14. Учіть учнів робити записи.
15. Є два основних мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороди й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках.
16. Якщо викладач стоїть, він більше привертає до себе увагу учнів.
17. Викладач не має говорити без упину. Учні не встигатимуть за його думками.
18. Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів.
19. Небезпечним інструментом є влада, особливо якщо вона перебуває в руках неосвіченої, запальної, злопам'ятної людини.
20. Максимальної взаємодії від підлітків досягає терплячий, ввічливий, уважний викладач.
|