Субота, 28.03.2020
Віртуальний методичний кабінет
МПЛБ та СП
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Скарбничка класного керівника [12]
Соціально-педагогічна служба [12]
Педагогічна майстерність [2]
Методичні рекомендації [9]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Соціально-педагогічна служба

Як треба поводитися батькам зі здібною дитиною

Як треба поводитися батькам зі здібною дитиною

  • Зрозуміти дитину й усвідомити її неординарність.
  • Не ігнорувати унікальність її можливостей.
  • Створити умови для заохочення таланту.
  • Не проектувати на дитину власні захоплення й інтереси.
  • Не змушувати надмірно захоплюватись улю­бленою справою і не перевантажувати дитину.
  • Створити атмосферу творчості, не гасити ін­терес.
  • Навчати терпіння, заохочувати за всі старання.
  • Тактовно, делікатно допомагати.
  • Учити програвати і не сприймати будь-яку не­вдачу як трагедію.
  • Навчити дитину бути якомога менше вразливою.
  • Учити володіти емоціями.
  • Робити все можливе, аби дитина не занижу­вала свою самооцінку й у той же час не ви­ставляла надмірні здібності на показ.
  • Не надавати їй переваг над іншими дітьми в сім’ї.
  • Якомога більше уваги приділяти фізичній ак­тивності дитини.
  • Ураховувати індивідуальність.
  • Уміння сформувати позитивні якості загально­людської моралі у своїх учнів, не поранивши їх душ.
  • Уміння бачити в кожній дитині неповторну особистість і вміння передбачати результати своєї праці.
  • Уміння враховувати суб’єктивні та об’єктивні закономірності і випадкові фактори.
  • Постійно шукати нові форми і методи робо­ти, впроваджуючи нові наукові ідеї, технології у навчально-виховний процес.
  • Сприймати дитину такою, якою вона є.
  • Виявляти у вихованців такі якості, як об’єктивність, зацікавленість, відвертість у су­дженнях, емпатію.
  • У спілкуванні з учнями зберігати конфіденцій­ність, дотримуватися у ставленні до них прин­ципів свободи вибору, добровільності у наданні допомоги.
  • Педагог повинен досконало володіти метода­ми, прийомами та формами проведення пе­дагогічних спостережень, діагностики, бесід, індивідуальних і групових занять і консуль­тацій.
  • Повинен уміти організувати рефлексію, моде­лювання, прогнозування та планування життя і діяльності учнів.
Категорія: Соціально-педагогічна служба | Додав: cheryl (26.10.2015)
Переглядів: 145 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz