Анкета-тест для визначення творчого потенціалу педагога
- Чи вважаєте ви, що певні ваші ідеї значно поліпшують навчально-виробничий процес?
- так;
- ні;
- за сприятливих умов
- Якщо вас якась ідея захоплює, то ви думаєте про неї:
- незалежно від умов її втілення;
- домагаєтеся її втілення.
- Коли ви захищаєте якусь ідею, то:
- можете відмовитися від неї;
- аргументи опонентів для вас переконливі;
- залишаєтеся при своїй думці, які б аргументи не вислухали;
- зміните свою думку й прислухаєтесь до думки опонентів.
- Хто на вашу думку, у колективі справді володіє творчими здібностями в педагогічній діяльності?
- Як ви оцінюєте себе з позицій педагогічної творчості? (Рівні: високий, середній, низький.)
- Які необхідні умови, на вашу думку, для творчої діяльності педагога можна створити в ліцеї?
- Скільки, на вашу думку, творчих учнів у класах, де ви працюєте (конкретно по кожному)?
- Чи вірите ви у свої творчі здібності? Якщо так, то як ви плануєте їх реалізувати найближчим часом?
|