Відповідно до плану спільних заходів департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації та Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області на 2021 рік 17 лютого 2021 року в оnline режимі відбудуться обласні педагогічні читання з науковим супроводом «Естафета педагогічних знахідок» (з використанням ресурсних можливостей платформи Pruffme).
Долучитися до участі в обласних педагогічних читаннях можна приєднавшись за посиланням: https://pruffme.com/landing/u266097/tmp1611124058 .
Початок пленарного засідання – 10:00.
Регламент виступу – 5-7 хв.
Формат проведення, категорія учасників обласних педагогічних читань, вимоги до виступів, вимоги до структурних елементів текстового матеріалу (публікації) й узагальнені вимоги до оформлення текстового матеріалу (публікації) викладено в листі Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 20.01.2021 № 19-03.2.7 «Про проведення обласних педагогічних читань» та в додатках 1, 2 до вищезазначеного листа відповідно.
Реалізація мети й завдань обласних педагогічних читань передбачається шляхом висвітлення узагальненого практичного досвіду роботи, спрямованого на забезпечення якості освіти, та демонстрації результатів самоосвітньої діяльності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області з таких напрямків:
- «Практичні аспекти впровадження положень Типової освітньої програми, що базується на компетентнісних засадах, в зміст професійної освіти» (з досвіду реалізації наскрізних ліній);
- «Колаборація учасників освітнього процесу для досягнення спільної мети» (проєктна діяльність здобувачів освіти, трансфер знань в професійну діяльність);
- «Проєктування й створення електронного освітнього контенту – передумова для реалізації змісту освіти в умовах інтеграції форматів навчання» (синергія самоосвітніх навичок педагога та мережевих й цифрових можливостей);
- «Діджиталізація в освіті: оновлення підходів до способів подачі й форми систематизації навчального контенту» (електронна систематизація комплексно-методичного забезпечення);
- «Комплексний підхід до проведення моніторингових досліджень» (практика проєктування навчального ресурсу, спрямованого на реалізацію компетентнісного підходу, та дослідження кількісно-якісних показників рівня знань, вмінь здобувачів освіти та рівня володіння ключовими компетенціями).
Нагадуємо, що для організації якісної повноформатної комунікації спікерів важливо дотримуватися вимог тайм-менеджменту на етапі виступу та попередньо забезпечити належний технічний супровід виступаючих.
|